LOKALIZACJA :

Mapa niedostępna
Kategoria Brak Kategorii

Koszt:

Wstęp
Koszt:

3ds Max: tips & tricks dla gier i wizualizacji

3ds Max i Maya to programy, które stały się filarem każdego poważnego, dużego czy małego, studia zajmującego się efektami specjalnymi, zaawansowaną animacją 3D czy produkcją gier. Nowe wyzwania stawiane przed artystami 3D czy ogrom funkcji programów wymaga stałego poszerzania swojej wiedzy.

Tym samym zapraszamy w czerwcu na dwa spotkania ze światowej klasy ekspertami Autodesk. Alex Horst i Roland Reyer to specjaliści, którzy znają swoje programy od podszewki. Dołącz do webinariów, aby zoptymalizować swoją pracę i poznać sztuczki mistrzów animacji.

W sesji 3ds Max Tips & Tricks dowiesz się, jak wykorzystać nowe narzędzia i funkcjonalności do gier i wizualizacji projektów. Od cyklu pracy w systemie „Max Creation Graph” przez Datachannel Operator, do aktualnych możliwości renderingu prezentowanych w silniku Arnold 5. W czasie webinaru zostaną omówione światowej klasy projekty, od Triple-A do produkcji indie, aby pokazać narzędzia i sztuczki w programie 3ds Max. Sesję poprowadzi Alex Horst.

Szczegóły

14 czerwca 2017 r.

godz.: 11:00
czas trwania: 60 min
(50 min webianarium, 10 min Q&A)
sesja w języku angielskim

 

Tagi:

Powiązane:

1 2

Skontaktuj się z nami

Nie ma nas w pobliżu ale możesz napisać nam email. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Wysyłanie

©2018 DigitalWorkshops

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

lub     

Nie pamiętasz hasła ?

Create Account